Porto og ekspedisjonsavgift

Porto og ekspedisjonsavgift på totalt 59 kr kommer i tillegg på bestillinger under 600 kr, uansett størrelse på bestillingen. Alle priser på hjemmesiden inkluderer moms og fortollingskostnader i og med gents.no er momsregistrert i Norge. Toll- og skattevesenet fakturerer gents.no for eventuelle kostnader som påløper i forbindelse med import av varer fra Sverige. For deg som kunde vil det derfor ikke tilkomme noen ekstra kostnader.

Dersom pakken ikke hentes på postkontoret i tide, og følgelig returneres til Gents, tilkommer en avgift på 150 kr ved omlevering.

Leveringstid

Leveringstiden er 2-5 virkedager om ikke noe annet er oppgitt. Varene sendes fra vårt lager i Sverige. Forsendelser til Norge sendes man - fre. Bestill innen kl.14.00 på man - fre for å være sikker på at pakken din kommer med i dagens leveranse.

Se også Postnords guide for leveransetider: https://www.postnord.se/online-verktyg/verktyg/sok/sok-leveranstider

Vi reserverer oss for forsinkelser som kan oppstå på grunn av toll- og postgang.

Minimumsordre

Vi har ingen minimumsordre, du kan bestille hva du vil, uansett ordrebeløp. Du behøver heller ikke å registrere deg eller bli medlem hos Gents for å handle.


Betalingsvilkår

  • Klarna Checkout gjør det enkelt, fleksibelt og trygt for deg å handle på nett. Gjennom å besvare et par spørsmål identifiserer du deg enkelt og du kan velge den betalingsmetoden som passer deg best.

    En finesse med Klarna Checkout er at vi skiller på kjøp og betaling. Først bekrefter du ditt kjøp og deretter velger du hvordan du vil betale. Betalingsmåtene som kan komme til å tilbys er faktura, delbetaling, kortbetaling eller bankoverføring. Alle er like sikre. Om du vil kan du knytte en PIN-kode til Klarna Checkout. 

Registrering

Du behøver ikke registrere deg for å handle hos Gents. Legg bare produktene du vil kjøpe i handlekurven og klikke på "Til kassen", skriv inn navn og adresse og velg betalingsmetode. Vi kan garantere at vi hverken gir eller selger din epost-adresse videre til andre firmaer.

Om du er under 18 år må du ha foresattes tillatelse til å bestille fra oss. 

Medlemskap og kunderegister

Når du som medlem og kunde fyller ut dine personlige opplysninger, godkjenner du samtidig at disse opplysningene registreres og brukes av gents. Opplysningene er nødvendige for at Gents skal kunne yte best mulig service, for kontakt og levering av varer.

Les mer om våre personvernvilkår her

Misbruk av medlemskapet kan medføre utestenging. Gents forbeholder seg retten til å stenge ute kunder.

Angrerett og returrett

Du har full returrett i 14 dager fra du har mottatt varen. Varen må være ubrukt og uåpnet. Tilbakebetaling skjer først når returvarene er mottatt i god stand. Porto refunderes ikke. 

Vær oppmerksom på at angre/returrett ikke gjelder for varer som på grunn av sitt bruksområde ikke er lempelige for bytte, for eksempel intimprodukter som nesehårstrimmere, parfymer, sjampo eller deodoranter.

Merk: Ved retur bes du ta kontakt med vår kundeservice på forhånd, enten per mail eller telefon. Returen er godkjent når varen er kontrollert av vårt personale.

Send varen(e) tilbake i lignende emballasje som du mottok den (dem) i. Vær oppmerksom på at det er varens tilstand ved mottak hos gents som er avgjørende for om varen anses å være returnert i god stand. Du betaler selv porto på returen.

OBS: Ved angret kjøp må du hente pakken på utleveringsstedet og selv returnere den til oss, om du ikke henter den tilkommer en avgift på 150 kr. 

Hvis vi har sendt feil vare(r), dekker vi returutgiftene til vårt lager.

Ikke utløste pakker
Gents har rett til å debitere deg for en avgift om du ikke henter ut pakken din. 150 kr. Pakken ligger på utleveringsstedet i 14 dager så du har god tid til å hente den. Tenk på at om du bestiller via faktura så løper fakturatiden selv om du ikke henter pakken.

Reklamasjoner

Ved reklamasjon kontakter du kundeservice for å få en forhåndsbetalt returseddel. Du kan bare reklamere produkter med fabrikasjonsfeil. Meld fra om reklamasjoner snarest mulig etter at du har oppdaget feilen, så sender vi deg en ny og feilfri vare. Hvis feilen ikke kan rettes, får du pengene tilbake.


Returadresse:

Gents AB
Andesitgatan 14D
254 68 Helsingborg
Sverige

Viktig! Tenk på at det er denne returadressen som gjelder. Avsenderadressen på pakkene fra oss går til en postboks i Oslo. Om du sender returen din dit kan det ta 1-2 måneder før pakken din kommer fram til oss!

E-post til kundeservice: info@gents.no